Ο προπονητής του ΠΑΟΚ πήρε 20 παίκτες στην αποστολή της ομάδας ενόψει του αποψινού αγώνα με την Καλλονή στην Τούμπα.
Ο δικέφαλος του βορρά δεν θα έχει τον κόσμο στο πλευρό του λόγω της περυσινής τιμωρίας και οι παίκτες θα προσπαθήσουν να ξεκινήσουν με το δεξί στη Σούπερ Λίγκα και να ανεβάσουν την ψυχολογία τους ενόψει της ρεβάνς με την Ζίμπρου.
Η αποστολή του ΠΑΟΚ: Γιακουμής, Γλύκος, Κίτσιου, Σκόνδρας, Κατσικάς, Τζαβέλλας, Βίτορ, Ρατς, Σπυρόπουλος, Κάτσε, Σαββίδης, Μαντούρο, Τζιόλης, Μακ, Τζανδάρης, Μάρτενς, Περέιρα, Σαλπιγγίδης, Πόζογλου και Κουλούρης.