Οι αντιδράσεις του συγκεκριμένου συστήματος είναι σχεδόν 50 φορές πιο γρήγορες από των συμβατικών και ο λόγος είναι ότι η μονάδα ελέγχου είναι τοποθετημένη μέσα στο σύστημα κίνησης. Έτσι, τα δεδομένα και οι εντολές δε χρειάζεται να κάνουν βόλτα μέσα στο κύκλωμα, αλλά φτάνουν εκεί που πρέπει σαφώς πιο γρήγορα.
Με τον τρόπο αυτό, ο έλεγχος της πρόσφυσης στις εξόδους των κλειστών στροφών, σε δύσκολες καιρικά συνθήκες αλλά και στη φάση της ανάκτησης ενέργειας είναι σαφώς πιο αποτελεσματικός και ακριβής.
Την ανάγκη για την εξέλιξή του επέβαλλε ουσιαστικά ο ιδιαίτερος τρόπος που αποδίδει την ισχύ και τη ροπή του ο ηλεκτρικός κινητήρας, ωστόσο οι δοκιμές έδειξαν ότι αποδίδει πολύ σωστά και σε συνδυασμό με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Γι’ αυτό και η εταιρεία αποφάσισε να ξεκινήσει να το τοποθετεί και σε όλα μοντέλα της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ανεξάρτητα από το εάν έχουν κίνηση εμπρός, πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.
Είναι μια επιλογή που σύμφωνα με την BMW θα κάνει την οδήγηση αφενός πιο ασφαλή, αφετέρου πιο ευχάριστη.