Οι μηχανικοί της Renault Sport επέλεξαν να εξελίξουν το κορυφαίο R.S γύρω από τρεις πυλώνες: χαμηλότερο βάρος, βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση και “ακραίο” στήσιμο ανάρτησης.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Το Renault Mégane R.S. Trophy-R που τον περασμένο Μάιο έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nürburgring για προσθιοκίνητα μοντέλα με 7’40″100, παρουσιάστηκε και επίσημα από τη Renault Sport η οποία ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Οι μηχανικοί της Renault Sport επέλεξαν να εξελίξουν το κορυφαίο R.S γύρω από τρεις πυλώνες: χαμηλότερο βάρος, βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση και “ακραίο” στήσιμο ανάρτησης.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr