Σε δηλώσεις του ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG τόνισε ότι: Τηρούμε τις υποσχέσεις μας. Αυτό το λαμπερό σύμβολο ύψους 99 μέτρων φωτίζει το δρόμο που οδηγεί στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η πώληση 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων σε ένα χρόνο αποτελεί σημαντικό ορόσημο, αλλά είναι μόνον η αρχή για εμάς. Από το 2013 που λανσαρίστηκε το BMW i3, έχουμε πουλήσει πάνω από 200.000 ηλεκτρικά οχήματα και μέχρι το 2025, θα προσφέρουμε 25 ηλεκτρικά μοντέλα. Η επιτυχία οφείλεται στο γεγονός ότι εστιάσαμε από νωρίς στην ηλεκτροκίνηση – η οποία για μένα θα παραμείνει ‘μέτρο’ της μελλοντικής επιτυχίας μας.
Το BMW Group υιοθέτησε μία συνολική προσέγγιση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης από νωρίς, λανσάροντας το project i, προάγγελο της BMW i, το 2007.
Στη Γερμανία, οι νέες ταξινομήσεις πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του BMW Group θα ξεπεράσουν φέτος τις 10.000 μονάδες. Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης παίζουν επίσης όλο και σημαντικότερο ρόλο στο μίγμα κινητήρων για ανεξάρτητα μοντέλα: Το 2017, το ένα στα δέκα αυτοκίνητα της πολύ επιτυχημένης BMW Σειράς 3 Sedan που παραδόθηκαν σε πελάτες ήταν ηλεκτρικό. Στην περίπτωση της BMW Σειράς 2 Active Tourer, το 13% των μοντέλων που πουλήθηκαν το 2017 ήταν plug-in υβριδικά. Από τον Ιούνιο του 2017 που κυκλοφόρησε, το MINI Cooper S E Countryman ALL4 (κατανάλωση μικτού κύκλου 2,3-2.1 l/100km, εκπομπές CO2 52-49 g/km) ήδη έχει μερίδιο ένα στα δέκα επί των πωλήσεων του MINI Countryman σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις του πλήρως ηλεκτρικού BMW i3 αυξήθηκαν επίσης κατά περίπου 25% (όλες οι τιμές από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο του 2017).