Πέμπτη, 25 Απρ.
18oC Αθήνα

Dacia: Πώς η οικονομική φίρμα της Renault μειώνει το κόστος;

Dacia: Πώς η οικονομική φίρμα της Renault μειώνει το κόστος;

Η Dacia αποτέλεσε μεγάλη επιτυχία για τη Renault από 1999 που η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αγόρασε τη ρουμανική μάρκα της κομμουνιστικής εποχής. Το μυστικό της Dacia είναι ότι δεν έχει στην γκάμα της «περιττά» αυτοκίνητα με αχρείαστες τεχνολογίες.

Οι πωλήσεις της Dacia αυξάνονται σχεδόν κάθε χρόνο και υπό την ιδιοκτησία της Renault, ανέβηκε σε μερίδιο αγοράς 3% στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12% μέχρι το Νοέμβριο του περασμένου έτους, σύμφωνα με το σύνδεσμο των κατασκευαστών, ACEA. Τα μοντέλα της πωλούνται επίσης παγκοσμίως, υπό τα σήματα της Renault, στο πλαίσιο του Global Access Program του ομίλου για αυτοκίνητα χαμηλού κόστους.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

 

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις