Οι 18,7 kWh του υφιστάμενου e-up! λοιπόν, σε πέντε μήνες θα είναι απλώς μια ανάμνηση, ούσες αυτές με τη μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα στο γερμανικό γκρουπ. Ο Stackmann, σε συνάντηση με ομολόγους του στον όμιλο, εξήγησε ότι η θερμική έκδοση του up! δεν έχει μέλλον μακροπρόθεσμα: Τα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα θα οδηγήσουν στην αύξηση της τιμολόγησης στα μικρά αυτά αυτοκίνητα, των οποίων η τιμή είναι το κύριο επιχείρημα.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr