Τα Ford Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid θα εξοπλίζονται με mild-hybrid σύστημα 48 Volt που θα συνδυάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 EcoBoost. Ο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια (BISG) θα υποβοηθά όπου χρειάζεται τον κινητήρα εσωτερικής ενισχύοντας τη ροπή, ενώ θα εκτελεί και χρέη μίζας, παίρνοντας ενέργεια από μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου. Η εξάλειψη του turbo-lag χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, επέτρεψε στους τεχνικούς της Ford να τοποθετήσουν ένα μεγαλύτερο turbo στον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης αυξάνοντας την ισχύ του.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr