Τα μίνι έγιναν προβληματικά για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Η χαμηλή τιμή τους στη λιανική σημαίνει ότι δεν είναι επικερδές να ενσωματώσουν τη δαπανηρή τεχνολογία μείωσης των εκπομπών, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση εισάγει αυστηρότερους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2 για να βοηθήσει στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
Εκπρόσωπος της Ford είπε ότι το Ka+ θα υπόκειται σε κυρώσεις για το CO2 από το 2020, «καθιστώντας το λιγότερο ελκυστικό για τους πελάτες σε μια ανταγωνιστική κατηγορία».