Τρίτη, 7 Μαΐ
17oC Αθήνα

H Renault τερματίζει τις εκδόσεις Twingo GT και Mégane GT

H Renault τερματίζει τις εκδόσεις Twingo GT και Mégane GT

Η πώληση των εκδόσεων GT για τα Twingo και Mégane θα διακοπεί και μάλιστα χωρίς να έχουν αντικαταστάτη, παρά το καλό επίπεδο των πωλήσεών τους. Ένοχος, το νέο πρωτόκολλο μέτρησης WLTP.

Αν προσανατολιζόσασταν στην αγορά ενός Twingo GT ή ενός Mégane GT, βιαστείτε να επισκεφτείτε μια αντιπροσωπεία.  Διότι σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Renault θα βάλει σε λίγες μέρες τέλος στην καριέρα του!

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει στοκ από κανένα τους (το Twingo GT δεν έχει πατήσει καν επί ελληνικού εδάφους), οπότε όποιος ενδιαφέρεται καλό θα ήταν να επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία όσο ακόμη προλαβαίνει.

Στην υπόλοιπη Ευρώπη και ειδικά στη Γαλλία, ωστόσο, οι πωλήσεις ήταν καλές. Και ποιος είναι ο λόγος αυτού του βιαστικού τέλους; Η μετάβαση στα νέα ευρωπαϊκά πρότυπα Euro 6c και Euro 6d temp, τα οποία συνδέονται με τον κύκλο μέτρησης WLTP.

Αυτές οι αλλαγές έχουν δύο επιπτώσεις: Από τη μια μεριά, το WLTP είναι πολύ πιο αυστηρή μέτρηση. Και το προφανές πλεονέκτημα για τον καταναλωτή είναι ότι δίνει πιο ρεαλιστικές τιμές κατανάλωσης. Αλλά από την άλλη, το αμιγές κακό είναι ότι η τιμή του CO2 απογειώνεται. Και με σαφώς πιο επιβαρυμένο οικολογικό αποτύπωμα, στην Ελλάδα απογειώνονται και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Ειδικά για τα σπορ μοντέλα, αυτό καθίσταται σημαντικό μειονέκτημα. Εξίσου προφανές λοιπόν τι συμβαίνει με το 3κύλινδρο 900άρι μοτέρ τούρμπο του Twingo GT με τα 110 άλογα.

Πάνω απ’ όλα, τα νέα πρότυπα προσθέτουν έναν περιορισμό για τους βενζινοκινητήρες, όσον αφορά τις εκπομπές σωματιδίων. Εξ ου η ανάγκη για την προσθήκη ενός φίλτρου. Η Renault έκρινε ότι η επένδυση δεν αξίζει τον κόπο και ότι δεν θα μπορούσε να γίνει η απόσβεσή της, ήγουν να γίνει επικερδής.

Από την πλευρά του, το Mégane θα μπορούσε να εγκαταλείψει τον 1.6 TCe των 205 ίππων προς χάριν του νέου 1.8 TCe, μοτέρ που ήδη χρησιμοποιείται από το Mégane RS με 280 PS και το οποίο υφίσταται σε έκδοση 225 PS στο Espace.

Αλλά o Ρόμβος έκρινε ότι εκτός από την επένδυση που απαιτείτο, υπήρχε κίνδυνος να επιβαρυνθεί υπερβολικά το RS. Οπότε το GT δεν θα αντικατασταθεί προς το παρόν, ειδικά καθώς το στάνταρ Mégane μόλις φόρεσε το νέο κινητήρα Energy 1.3 TCe των 163 ίππων, επαρκή για όλους όσοι ψάχνουν ένα βενζινοκίνητο μικρό οικογενειακό με κάμποσο τσαγανό.

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις