Το νέο Tata Harrier ξεκίνησε το εμπορικό ταξίδι του στην Ινδία στις αρχές του τρέχοντος έτους. Είναι το πρώτο μοντέλο μιας επιθετικής γκάμας προϊόντων με την οποία ο Ινδός κατασκευαστής θέλει να ολοκληρώσει ένα φιλόδοξο οδικό χάρτη στον οποίο βρίσκουμε, μεταξύ άλλων, και τη διεθνή επέκταση. Για άλλη μια φορά, η Ευρώπη βρίσκεται στο προσκήνιο της Tata. Και παρόλο που ο Ινδός κατασκευαστής δεν είχε αξιοσημείωτη ευρωπαϊκή πορεία στο παρελθόν, θα προσπαθήσει εκ νέου.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr