Στη μελέτη που αποτελεί συνέχεια μιας έρευνας του 2016, αναλύθηκαν οι επιπτώσεις των αλλαγών στα μέγιστα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας σε κάθε πολιτεία, από το 1993 μέχρι το 2017. Εξετάζοντας τους ετήσιους θανάτους από τροχαία ανά χιλιόμετρο που διανύθηκε σε κάθε πολιτεία και λαμβάνοντας υπόψη και άλλους παράγοντες που επηρέασαν τα εν λόγω στατιστικά στοιχεία (αλλαγές σε ποσοστά ανεργίας, αριθμός των νέων οδηγών και χρήση της ζώνης ασφαλείας), υπολογίστηκε το κόστος της αύξησης των ορίων σε ανθρώπινες ζωές.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr