Όλα τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά λοιπόν δεν βασίζονται σε βενζινοκινητήρες. Κι αν η Peugeot ή η Volvo (Peugeot 3008 Hybrid4 και Volvo V60 D6 Hybrid Plug-in) εγκατέλειψαν τον ντιζελοηλεκτρικό συνδυασμό, φαίνεται ότι η Daimler εξακολουθεί να ποντάρει σε αυτόν, δεδομένου ότι θα κινεί τη φρεσκαρισμένη C-Class.
Χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα, η GLC και το δεξί της χέρι η GLC Coupé θα κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση. Αντί λοιπόν ενός βενζινοκινητήρα, όπως συνέβαινε με την παλιά GLC 350 e, το θερμικό μέρος θα είναι τουρμποντίζελ.