Η τρίτη γενιά των Mazda2 ουσιαστικά δεν υφίσταται στην Ελλάδα, λόγω της μέχρι πρότινος απουσία αντιπροσωπείας. Αλλά και στους ευρωπαϊκούς δρόμους η παρουσία της είναι διακριτική. Μόλις πάνω από 30.000 αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο πέρυσι, δηλαδή, δέκα φορές λιγότερα από το best-seller της κατηγορίας των σουπερμίνι, Renault Clio. Εδώ βέβαια χρειάζεται να σημειώσουμε ότι εμπορικά, το μικρό SUV της Mazda, το CX-3, κτύπησε αλύπητα το ιαπωνικό σουπερμίνι όσον αφορά την προτίμηση των καταναλωτών!
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr