Site icon NewsIT

Πώς η Ευρώπη έγινε η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών IX στον κόσμο και γιατί αυτό δεν θα κρατήσει για πολύ ακόμα

24.03.2021 | 18:10
Πώς η Ευρώπη έγινε η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών IX στον κόσμο και γιατί αυτό δεν θα κρατήσει για πολύ ακόμα

Mercedes-EQ, EQA 250, Edition 1, digitalweiss. EQA 250 (Stromverbrauch kombiniert: 15,7 kWh/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 0 g/km) // Mercedes-EQ, EQA 250, Edition 1, digital white. EQA 250 (combined power consumption: 15.7 kWh/100 km, combined CO2 emissions: 0 g/km)

Η Νο.1 αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, είναι πλέον και με τη βούλα, η ευρωπαϊκή. Οι καταναλωτές στην Ευρώπη, όπως αποδεικνύεται και στη γλώσσα των αριθμών, διψούν για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Την περασμένη χρονιά, η ευρωπαϊκή αγορά πέρασε την αντίστοιχη κινεζική για πρώτη φορά στην ιστορία ως η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι διπλασίασε το μερίδιο της, στο 43% πλέον, την ώρα που Κίνα και ΗΠΑ, είδαν το αντίστοιχο ποσοστό τους να υποχωρεί.

Οι ρυθμοί αγοράς νέων ηλεκτρικών οχημάτων είναι μεγαλύτεροι από ποτέ στη γηραιά Ήπειρο, ωστόσο η άνοδος αυτή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως «επισφαλής» αφού βασίζεται εν πολλοίς στα κίνητρα που δόθηκαν από τις κυβερνήσεις των κρατών μελών της ΕΕ. Μάλιστα, ειδικοί οικονομικοί αναλυτές προειδοποιούν, ότι η δυναμική αυτή θα αντιστραφεί μόλις αποσυρθεί από το τραπέζι η κρατική στήριξη.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version