Συγκεκριμένα, στις Η.Π.Α., μετά από διαδοχικούς μήνες με ρεκόρ πωλήσεων, η χρονιά έκλεισε για την Audi με αύξηση 7,8%. Στην Κίνα, παρά τις δυσκολίες στις παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους, η χρονιά για την Audi έκλεισε με αύξηση 1,1%. Τέλος, στη Γερμανία, μετά από μία χρονιά ρεκόρ για την Audi το 2016, που είχε βάλει πολύ ψηλά τον πήχη, υπήρξε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων με 0,4%.
Και στην Ελλάδα, η Audi σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων το 2017. Σύμφωνα με τα – ανεπίσημα, μέχρι σήμερα – στοιχεία, οι 3.085 ταξινομήσεις της μάρκας το 2017, αντιπροσωπεύουν αύξηση της τάξης του 17,8%.
Η επιτυχία της Audi σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία των μοντέλων της σειράς Q. Με συνολικές πωλήσεις 689.150 αυτοκινήτων (αύξηση 10,8% σε σχέση με το 2016), τα SUV της Audi συνεισέφεραν μία στις τρεις πωλήσεις για τη μάρκα το 2017.
Το Q2, το compact SUV της μάρκας ήταν το best-seller της γκάμας στην Ευρώπη, ενώ το Q5, το μεσαίο SUV, ήταν το best-seller σε παγκόσμιο επίπεδο με σχεδόν 281.850 πωλήσεις. Τέλος, το Q7, το μεγάλο SUV της Audi, είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται παγκοσμίως το 2017, κατά 3,9%.