weather-icon °C AΘΗΝΑ

Τελικά, μήπως θα έπρεπε να φορολογούμε το βάρος του αυτοκινήτου;

Τελικά, μήπως θα έπρεπε να φορολογούμε το βάρος του αυτοκινήτου;

Η France Stratégie, το θεσμικό όργανο που υπάγεται στον Γάλλο πρωθυπουργό, δημοσίευσε μια έκθεση που υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να περιορίζουμε την εποπτεία απλώς στo CO2 που εκπέμπεται από την εξάτμιση.

Η αλήθεια είναι ότι, εδώ και αρκετό καιρό έχουν εξελιχτεί ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρίες που η ενεργειακή πυκνότητά τους ξεπερνά τις 60, τις 70 ή ακόμα και τις 80 κιλοβατώρες. Μπαταρίες υπερβολικά βαριές, οι οποίες αποτελούν μέρος της τάσης του αυτοκινήτου εδώ και χρόνια: Να γίνονται όλο και μεγαλύτερα όλο και πιο βαριά.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

#TAGS MM