Από τη βιομηχανική μονάδα στο Brunswick, στο βόρειο τμήμα της Γερμανίας, θα προέρχεται ένας μεγάλος αριθμός εξαρτημάτων που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν τις μπαταριών, τα «καλούπια» και τα συστήματα λογισμικού. Κάτι που εξάλλου ήδη κάνει σταδιακά από το 2013 για διάφορα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου, από το μίνι e-up! μέχρι τα φορτηγά Scania και MΑΝ, περνώντας φυσικά από το e-Golf που θα αντικατασταθεί από το ID.3, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Passat GTE και το ηλεκτρικό επαγγελματικό e-Crafter.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr