Τρίτη, 7 Μαΐ
18oC Αθήνα

Οι 3 πιο αποτελεσματικοί τρόποι online διαφήμισης

Οι 3 πιο αποτελεσματικοί τρόποι online διαφήμισης

Η διαφήμιση στο ίντερνετ αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο.

Είναι μετρήσιμη και πλήρως παραμετροποιήσιμη ενώ τα στατιστικά που παίρνουμε από αυτή μας επιτρέπουν να κατανέμουμε στρατηγικότερα το budget μας. Παρότι υπάρχουν αρκετά διαφημιστικά γραφεία και εταιρείες digital marketing που μπορούν να σας καθοδηγήσουν κατάλληλα, κάποια βασικά πράγματα μπορείτε να τα κάνετε και μόνοι σας

Πέρα από την απαραίτητη κατασκευή ιστοσελίδων, τη δημιουργία λογοτύπου ή την δημιουργία eshop, τα μέσα και οι πλατφόρμες που μπορείτε να επιλέξετε είναι πολλά, με κάθε ένα από αυτά να έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Mε τόσες πολλές διαθέσιμες επιλογές όμως, πώς ξέρετε ποια είναι η καταλληλότερη για σας; Ειδικότερα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αδυνατούν να διαθέτουν μεγάλα διαφημιστικά budget, η απάντηση στην ερώτηση αυτή είναι καθοριστικής σημασίας. Μια έμπειρη διαφημιστική εταιρεία θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε.

Θα πρέπει να θέσετε στρατηγικούς στόχους (π.χ. αύξηση πωλήσεων, αύξηση της αναγνωρισιμότητας, συνεπές branding, αύξηση της επισκεψιμότητας του eshop, προσέλκυση πελατών στο κατάστημα κ.α.) και με βάση τους στόχος αυτούς να επιλέξετε την κατάλληλη ή τις κατάλληλες online πλατφόρμες για να διαφημιστείτε. Μοιάζουν ήδη αρκετά; Μην ανησυχείτε.

Διαβάστε τον παρακάτω σύντομο οδηγό που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τους διαφορετικούς τρόπους online διαφήμισης ώστε να επιλέξετε αυτόν ταιριάζει στην δική σας επιχείρηση και εταιρική ταυτότητα:

1) Διαφήμιση στα Social Media 

Δεδομένου ότι τα social media διαθέτουν εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, αποτελούν ένα ιδανικό μέρος για να προβάλει οποιαδήποτε επιχείρηση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Αρχικά οι διαφημίσεις στα social media δεν ήταν ο κανόνας ενώ πολλές φορές αντιμετωπίζονταν με δυσπιστία. Πλέον, όμως, αποτελούν βασικό περιεχόμενο τόσο του Facebook όσο και του Instagram,  με το 1/3 δημοσιεύσεων που βλέπουμε καθημερινά να είναι χορηγούμενες. Μια επαγγελματική σελίδα Facebook θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε.

Όπως καταλαβαίνετε τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να εκμεταλλευθείτε και σεις την δυναμική τους. Η διαφήμιση στα social media ενδείκνυται κυρίως για την αύξηση του brand awareness και τη δημιουργία διαπροσωπικής σχέσης με το κοινό σας. Δημιουργείστε διαφημίσεις που να ωθείτε το κοινό σας σε δράση ώστε να αλλιλεπιδρούν ενεργά με το brand σας και να κερδίσετε της αφοσίωση τους.

Προσοχή! Μην το παρακάνετε. Η σωστή διαχείριση σελίδας Facebook αλλά και η διαχείριση instagram δεν χρειάζεται υπερβολές. Προβάλλοντας συστηματικά διαφημίσεις που επικεντρώνονται στην πώληση των προϊόντων σας ενδέχεται να δυσαρεστήσετε και να κουράσετε το κοινό σας. Μοιράστε τις ενέργειές σας μεταξύ όχι μόνο πωλησιακού αλλά και χρήσιμου περιεχομένου που να δημιουργεί αξία για το κοινό στόχο σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προωθήσετε ένα ενημερωτικό άρθρο που γράψατε ή να δώσετε ένα δωρεάν ebook ή να δώσετε στους πελάτες σας μια δελεαστική προσφορά για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Με αυτόν το τρόπο θα καταφέρετε να οικοδομήσετε ένα πιστό κοινό που θα αγοράζει συστηματικά από εσάς αυξάνοντας έτσι και τις πωλήσεις σας.

Ιδανικό: Γενικότερα οι διαφημίσεις στα social media έχουν καλύτερα αποτελέσματα σε όρους πωλήσεων για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του fashion, cosmetics and beauty, χωρίς όμως αυτό να αποκλείει επιχειρήσεις από τους υπολοίπους κλάδους οι οποίοι μπορούν να τα εκμεταλλευτούν για το brand awareness. Επίσης, μην ξεχνάτε πως μια σωστή διαχείριση social media απαιτεί κορυφαίας ποιότητας φωτογραφικό υλικό που μπορεί να αναλάβει κάποιος ειδικός στο social media photography. Τέλος η κατασκευή website και ο σχεδιασμός λογοτύπου θα πρέπει και αυτά να συνάδουν με την στρατηγική του brand σας.

Tip από Digital Marketing Agency: Τα social media είναι ιδανικά για καμπάνιες remarketing. Μπορούν να συνδυαστούν με άλλες online επικοινωνιακές ενέργειες και να πολλαπλασιάσουν τα οφέλη σας.

2) Διαφήμιση στη Google

 

Οι διαφημίσεις στην Google έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης της πλατφόρμας για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες online οι οποίες είναι σχετικές με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σας. Ιδανικά ο σχεδιασμός ιστοσελίδας και η δημιουργία ιστοσελίδας  θα πρέπει εξ αρχής να λαμβάνουν τις λέξεις αυτές υπόψιν.

Σε αντίθεση με την διαφήμιση στα social media οπού συνήθως αναζητούμε εμείς το κοινό που επιθυμούμε να στοχεύσουμε, στα Google Ads συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το κοινό είναι αυτό που αναζητά εμάς. Εμείς απλά ποντάρουμε σε μια δημοπρασία λέξεων-κλειδιών σχετικών με την επιχείρησή μας και ανάλογα την ένταση του ανταγωνισμού και τα κλικ που θα πάρουν οι διαφημίσεις μας καθορίζεται και το ποσό που θα επενδύσουμε.

Ιδανικό για: Άμεση αύξηση των πωλήσεων ιδιαίτερα σε κλάδους που προσφέρουν υπηρεσίες ή eshop που πωλούν προϊόντα με επώνυμη ζήτηση (π.χ. γιατροί, αρχιτέκτονες, επώνυμα προϊόντα ομορφιάς κλπ.).

Προσοχή: Μην ξεκινήσετε τη διαφήμιση Google Ads εάν δεν είστε σίγουροι για το τι κάνετε. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σπαταλάτε το budget σας άσκοπα σε λέξεις που δεν αποδίδουν για σας. Ιδανικά για την διαφήμιση της επιχείρησής σας στην google απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό.

3) Πληρωμένο ενημερωτικό περιεχόμενο, Native Advertising

 

Τα διαφημιστικά editorial (advertising editorials) ή advertorials όπως είναι αλλιώς γνωστά, είναι άρθρα σε ιστότοπους ενημερωτικού κατά βάση περιεχομένου τα οποία είναι γραμμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην ξεχωρίζουν σε μεγάλο βαθμό από ένα κανονικό editorial (εξ’ ου και ο όρος “native”). Το χαρακτηριστικό των συγκεκριμένων editorials είναι πως παράλληλα με το χρήσιμο περιεχόμενο που αναφέρουν, προωθούνται υπηρεσίες ή/και προϊόντα της επιχείρησης που πληρώνει για την δημοσίευση του άρθρου αυτού. Οι αναγνώστες διαβάζοντάς τα μπορούν κλικάροντας σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά να ανακατευθύνονται στην ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου όπου μπορούν εν συνεχεία να δουν και να αγοράσουν όσα αναφέρονταν στο άρθρο. Επιπλέον, τα advertorials βοηθούν σημαντικά στην προώθηση ιστοσελίδων SEO, και ειδικότερα στο off-page seo της σελίδας του διαφημιζομένου εφόσον το ενημερωτικό site που δημοσιεύετε το άρθρο έχει υψηλό page rank authority.

Ιδανικό για: Επιχειρήσεις που προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα ή υπηρεσίες, επιχειρήσεις που πρωτοξεκινάνε και χρειάζονται exposure ή επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν ισχυρά backlinks για την σωστή προώθηση ιστοσελίδας και καλύτερα οργανικά αποτελέσματα.

Tip: Τα advertorials ενδείκνυται επίσης για επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν την πελατεία τους τοπικά αλλά έχουν έντονο ανταγωνισμό. Π.χ. καφέ-bar, εστιατόρια κλπ. Ένα ενημερωτικό-προωθητικό άρθρο σε τοπικά ενημερωτικά site θα αυξήσει κατά πολύ την εμπιστοσύνη των δυνητικών πελατών για την συγκεκριμένη επιχείρηση.

 

Εν κατακλείδι

Όπως αντιλαμβάνεστε οι επιλογές μιας επιχείρησης για την online διαφήμισή της είναι πολλές και πολυσύνθετες. Συνήθως οι διαφημίσεις online λειτουργούν καλύτερα όταν υποστηρίζουν η μια την άλλη με συνέπεια και ομοιομορφία. Μαζί με την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, τη σωστή δημιουργία site και κατασκευή eshop αλλά και τη φιλοξενία ιστοσελίδων και κατασκευή λογοτύπου πρέπει να έχετε στο μυαλό σας και τη σωστή διαφήμιση στο Facebook.

Εάν είστε νέοι στο social media marketing και δεν είστε σίγουροι για το πως να ξεκινήσετε αφήστε το πάνω μας. Η έμπειρη ομάδα μας θα αναλύσει την επιχείρησή σας και έχοντας υπόψιν τους στόχους σας θα σας καθοδηγήσει και θα σας προτείνει το καλύτερο δυνατό πλάνο μάρκετινγκ εξατομικευμένο στα μέτρα σας. Εναλλακτικά μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα από τα σεμινάρια digital marketing που διοργανώνουμε.

Κλειστέ ραντεβού τώρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στο 2102203215 και 2310529700 και το marketing@inyourcity.gr

 

Bplus Τελευταίες ειδήσεις