Εξιτήριο για Μπεργκ – “Θα τα καταφέρουν και χωρίς εμένα”
Ο Μάρκους Μπεργκ πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο δήλωσε σίγουρος ότι οι συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό θα καλύψουν επάξια το κενό του, ενώ επεσήμανε ότι είναι σίγουρος ότι θα αναρρώσει το ταχύτερο δυνατό.