Σαρρής: Προτεραιότητα μας η ισονομία στο πρωτάθλημα!
Ο νέος πρόεδρος της ΕΠΟ τόνισε πως το υπάρχον μοντέλο στην διαιτησία πάει καλά, ενώ επισήμανε πως χρειάζεται την βοήθεια όλων, έτσι ώστε να αποκατασταθεί το αισθήματος ισονομίας στο ελληνικό ποδόσφαιρο