Βλέπει πράσινα και… αφηνιάζει – “Διπλό” στη Λιβαδειά για Πανθρακικό
Κόντρα στον Παναθηναϊκό η ομάδα της Κομοτηνής έκανε την πρώτη της νίκη στο πρωτάθλημα, ενώ τώρα με τον Λεβαδειακό πήρε το πρώτο της “διπλό”. 3-0 το τελικό σκορ για τον Πανθρακικό, που έφτασε στην 9η θέση της βαθμολογίας. Με δέκα παίκτες αγωνίστηκαν από το 37' οι Βοιωτοί. Ο Παπαδόπουλος σκόραρε κόντρα και σε αυτή την πρώην ομάδα του!