“Βολές” Παράσχου για Ξάνθη! “Παράγοντες έβρισαν τα παιδιά μας”
Ο Γιώργος Παράσχος κατήγγειλε μετά το τέλος του αγώνα του Αστέρα Τρίπολης με την Ξάνθη, ότι παράγοντες των γηπεδούχων έβρισαν τους παίκτες της ομάδας του κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου.