Μπέντο: “Θέλω έναν επιθετικό και νικητή Ολυμπιακό”! Οι συστάσεις του Σίλβα
Ο Πάουλο Μπέντο παρουσιάστηκε επίσημα από τον Ολυμπιακό, με τον νέο τεχνικό των πρωταθλητών Ελλάδας να αναλύει το πλάνο και τη φιλοσοφία του. "Πήρα καλές συστάσεις από τον Μάρκο Σίλβα", δήλωσε ο Πορτογάλος.