Πήρε πίσω την απαγόρευση διαδηλώσεων ο Ολάντ
Μετά τις αντιδράσεις, η κυβέρνηση Ολάντ αναίρεσε τον... εαυτό της και πήρε πίσω την απόφαση για απαγόρευση της διαδήλωσης που θέλουν να κάνουν τα συνδικάτα την Πέμπτη (23.06.2016) κατά του νόμου για τα εργασιακά.