Media

«Ο ΑΝΤ1 δεσμεύτηκε να προσλάβει πάλι τους απολυμένους τεχνικούς»

Λήξη… συναγερμού από χθες στον ΑΝΤ1 με τον ενημερωτικό τομέα να παίρνει ξανά μπροστά μετά τις απεργιακές κινητοποιήσεις για τις απολύσεις των δεκάδων εργαζομένων. Σε ανακοίνωσή της η Ε.Τ.Ι.Τ.Α ( Ένωση Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Αττικής) επισημαίνει ότι μετά τις επαφές που έκανε με τη διοίκηση του σταθμού αλλά και μετά τη συνέλευση των απολυμένων αποφασίστηκε η αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων επισημαίνοντας ότι:

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Επανέρχεται η ενημέρωση στον ΑΝΤ1 – Στον αέρα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων

Το «μαύρο» που έχει πέσει στην ενημέρωση του ΑΝΤ1 από την Παρασκευή μετά τις απολύσεις που έκανε η διοίκηση του σταθμού θα λήξει τις επόμενες ώρες και συγκεκριμένα στις 8 το βράδυ όπου θα μεταδοθεί κανονικά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Επανέρχεται η ενημέρωση στον ΑΝΤ1 – Στον αέρα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων