Έξαλλη στον αέρα η Αγγελική Νικολούλη! Έκλεισε άρον άρον την εκπομπή
Το βράδυ της Παρασκευής, η εκπομπή "Φως στο τούνελ" από τη συχνότητα του Alpha, ασχολήθηκε με την απαγωγή του Μάριου Παπαγεωργίου, που έχει απασχολήσει πολύ την κοινή γνώμη του τελευταίο διάστημα.