Tο νέο λάθος των θεσμών και πως η κυβέρνηση θα σταματήσει τη φοροκαταιγίδα
Οι χαρτογιακάδες του κουαρτέτου το διέπραξαν για ακόμα μία φορά το θαύμα τους. Ως συνήθως έπεσαν έξω στις εκτιμήσεις τους, επέβαλαν φοροκαταιγίδα, γιατί κατά την εκτίμησή τους η Ελλάδα θα έμπαινε σε βαθιά ύφεση (αντί να κάνουν το αντίθετο, όπως επιτάσσει η οικονομική επιστήμη για αν βγει η χώρα από την ύφεση) και τώρα που διαψεύστηκαν αφού η ύφεση το τρίτο τρίμηνο ήταν μόλις 0,4%, περιμένουμε τη συνέχεια.