Με άνοδο έκλεισε το Χρηματιστήριο
Με σημαντική άνοδο έκλεισε η χρηματιστηριακή αγορά, λόγω του επενδυτικού ενδιαφέροντος που εκδηλώθηκε στο κλείσιμο της συνεδρίασης για μη τραπεζικά blue chips, αν και στο μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών κινήθηκε σε στενό εύρος διακύμανσης.