Θυμίζει κάτι από… ΝΔ! Φιάσκο και οι εκλογές της ΟΝΝΕΔ – Ενόχληση Μητσοτάκη
Φαίνεται πως στη Νέα Δημοκρατία δεν το... έχουν με τις εσωκομματικές εκλογές. Μετά το φιάσκο και την αναβολή του πρώτου γύρου των εσωκομματικών εκλογών για την ανάδειξη του νέου προέδρου του κόμματος τον περασμένο Νοέμβριο ήρθε και το νέο φιάσκο με τις εκλογές για την ανάδειξη της νέας Κεντρικής Επιτροπής και των μελών που θα συμμετάσχουν στο συνέδριο του κόμματος.