“Ψάχνει” συνάντηση με Ομπάμα ο Τσίπρας
Την πρώτη φορά που βρέθηκε στις ΗΠΑ ως πρωθυπουργός ήταν στη Νέα Υόρκη για την παρουσία του στην εκδήλωση του Ιδρύματος Κλίντον. Τώρα, φαίνεται πως ο Αλέξης Τσίπρας θέλει να κάνει και το πρώτο του ταξίδι ως πρωθυπουργός στην Ουάσινγκτον.