Eurogroup – Πρόοδο είδαν Ντάισελμπλουμ, Μοσκοβισί και Ρέγκλινγκ
Με ευνοϊκά μηνύματα για την Ελλάδα ξεκίνησε το απόγευμα το Eurogroup και με τους συνήθεις πρωταγωνιστές να λένε μόνο καλά λόγια και να εμφανίζονται αισιόδοξοι. Και στην συνέντευξη Τύπου, Ντάισελμπλουμ, Μοσκοβισί και Ρέγκλινγκ για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό είπαν καλά λόγια για την πορεία των διαπραγματεύσεων αλλά τόνισαν επίσης ότι μένουν ακόμα πολλά να γίνουν.