Καυγάς μέσα στη Βουλή μετά την εισβολή των αντιεξουσιαστών – Επιμένει η Ζ. Κωνσταντοπούλου πως δεν έγινε κάτι ανησυχητικό
- Όλοι οι "καυτοί" διάλογοι από την συνεδρίαση της Επιτροπής για τις γερμανικές αποζημιώσεις
- "Οι βουλευτές ήμασταν σε ομηρία" έλεγε ο βουλευτής της ΝΔ, Δημ. Κυριαζίδης
- Η Πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου είχε ειρωνευτεί τους δημοσιογράφους για την εισβολή στη Βουλή
- Με ανακοίνωσή της η Βουλή αναφέρει πως δεν έγινε καμία εισβολή και διαμαρτυρήθηκαν ειρηνικά 15 πολίτες
- Αναφέρεται πως η διαμαρτυρία τους εντάσσεται στο αντίστοιχο Συνταγματικό Δικαίωμα των πολιτών
- Το προεδρείο της Βουλής ισχυρίζεται πως οι "πολίτες" δεν επιχείρησαν να εισέλθουν στο εσωτερικό της Βουλής
- Για τον πρωθυπουργό πάντως έγινε κάτι ανησυχητικό για αυτό κάλεσε εκτάκτως τον κ. Πανούση στο Μαξίμου