Χαμός στο νοσοκομείο Κέρκυρας! Άδωνις: Θα απολυθούν όλοι οι συνδικαλιστές που κρατούσαν όμηρους τους ελεγκτές του υπουργείου Υγείας
- Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, Α. Γεωργιάδη οι ελεγκτές εντόπισαν υπαλλήλους που έλειπαν από την εργασία τους
- Ο κ. Γεωργιάδης κατήγγειλε ότι οι συνδικαλιστές απειλούσαν με βιαιοπραγίες των δύο ελεγκτών
- Ξεκαθάρισε πως “το ΕΣΥ δεν θέλει τέτοιους ανθρώπους, δεν τους χρειάζεται”
- Έχει ήδη δοθεί εντολή για Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το συμβάν