Μπίζνες της Χρυσής Αυγής στο Πέραμα με φθηνούς εργάτες και επιθέσεις στο ΚΚΕ
Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής απειλούσαν ανοιχτά ότι θα εξαφανίσουν το ΠΑΜΕ από το Πέραμα και τα τάγματα εφόδου λίγο καιρό μετά έκαναν επίθεση σε μέλη του ΚΚΕ. Ο στόχος; Για κάποιους πολιτικός, για κάποιους άλλους όμως απόλυτα οικονομικός. Κάποιοι φαίνεται ότι έκαναν μπίζνες και ήθελαν να κάνουν τσιφλίκι τους την περιοχή. Να την ελέγχουν απόλυτα και να θησαυρίζουν