Κι άλλο γηροκομείο της Θεσσαλονίκης εστία κορονοϊού – 22 κρούσματα!
Οι πληροφορίες λένε ότι 15 ηλικιωμένοι που μένουν εκεί αλλά και 7 άνθρωποι από το προσωπικό, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τον ιό έβαλε στο γηροκομείο μια γιαγιά που πήγε σε εξωτερικό γιατρό και επέστρεψε...