Έγκλημα

Ένοπλη ληστεία στα ΕΛΤΑ Καισαριανής από δύο δράστες

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία για ένοπλη ληστεία στα ΕΛΤΑ Καισαριανής από δύο δράστες, στις 09:20 το πρωί της Παρασκευής (28.02.2020).

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο κακοποιοί άρπαξαν άγνωστο  – μέχρι στιγμής – χρηματικό ποσό από τα ΕΛΤΑ που βρίσκονται επί της οδού Αδριανουπόλεως 45.

Στη συνέχεια διέφυγαν με μηχανή – κατά πάσα πιθανότητα κλεμμένη – που βρέθηκε λίγο μετά εγκαταλελειμμένη στην περιοχή της Πανεπιστημιούπολης Ζωγράφου.

Η αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Έγκλημα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Έγκλημα: Περισσότερα άρθρα