Έγκλημα

Ξάνθη: Μετέφερε με φορτηγό 14 μετανάστες – Διέφυγε και αναζητείται ο διακινητής!

Ο οδηγός του φορτηγού κατάφερε να διαφύγει αφήνοτας πίσω τους 14 μετανάστες που μετέφερε παράνομα...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ένα φορτηγό με βουλγαρικές πινακίδες, γεμάτο με μετανάστες εντόπισαν το απόγευμα της Κυριακής (11-10-2015), υπάλληλοι του Δασαρχείου Δράμας στην Ε.Ο. Ξάνθης-Δράμας.Σε έρευνα που πραγματοποίησαν οι ίδιοι στο όχημα εντόπισαν 14 μετανάστες από τη Συρία οι οποίοι και συνελήφθησαν.

Ο διακινητής και οδηγός του οχήματος, διέφυγε της σύλληψης και αναζητείται.Μέσα στο όχημα βρέθηκαν 3 πλαστές ταυτότητες, με την έρευνα για την υπόθεση να συνεχίζεται…

Πηγή: xanthinea.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Έγκλημα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Έγκλημα: Περισσότερα άρθρα