Με το…γνωστό 2-0 στο -2 ο Ολυμπιακός
Για τρίτο σερί ματς πρωταθλήματος οι “ερυθρόλευκοι” πήραν τη νίκη με 2-0, αυτή τη φορά επί του Πανιώνιου και πλησίασαν ξανά σε απόσταση δύο βαθμών τον Παναθηναϊκό. Μακούν και Ντιόγκο τα γκολ. Έξι ματς χωρίς να δεχτούν τέρμα συμπλήρωσαν οι Πειραιώτες.