Ελλάδα

Postal lockers: Έρχονται τα ΑΤΜ για ταχυδρομικά αντικείμενα

Οι χώροι τοποθέτησης των μηχανημάτων («postal lockers») πρέπει να είναι σημεία εύκολης πρόσβασης σε περιοχές με συχνή διέλευση ή παρουσία κοινού, όπως πλατείες, πεζοδρόμια, διάδρομοι και είσοδοι κτιρίων, προκειμένου να επιτευχθούν η καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών.

Επιτρέπεται χωρίς επιπλέον άδεια, και υπό την προϋπόθεση της διασφάλισης του απορρήτου της ταχυδρομικής αλληλογραφίας και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, η εγκατάσταση αυτόματων μηχανημάτων για την παραλαβή και παράδοση ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal lockers») σε χώρους και ακίνητα των ΟΤΑ α’ βαθμού, του Δημοσίου, δημοσίων επιχειρήσεων και εν γένει σε δημόσιους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους, από ταχυδρομικές επιχειρήσεις οι οποίες παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Αυτό προβλέπεται στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την απλοποίηση των διαδικασιών στις οικονομικές δραστηριότητες, που κατατέθηκε στη Βουλή.

Οι χώροι τοποθέτησης των μηχανημάτων («postal lockers») πρέπει να είναι σημεία εύκολης πρόσβασης σε περιοχές με συχνή διέλευση ή παρουσία κοινού, όπως πλατείες, πεζοδρόμια, διάδρομοι και είσοδοι κτιρίων, προκειμένου να επιτευχθούν η καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών και η ασφάλεια των μηχανημάτων.

Η δαπάνη για την προμήθεια, τη συντήρηση, την επισκευή και τεχνική κάλυψη των αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής και παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal lockers») βαρύνει αποκλειστικά τις εταιρείες ταχυμεταφορών.

Τα μηχανήματα για την παραλαβή και παράδοση ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal lockers») είναι ιδιοκτησίας των εταιρειών ταχυμεταφορών.

Η εγκατάσταση και η σύνδεση των αυτόματων μηχανήματων παραλαβής και παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal lockers») γίνεται με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Κάθε κόστος και τέλος που απαιτείται για την εγκατάσταση, τη σύνδεση και τη λειτουργία των μηχανημάτων παραλαβής και παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal lockers») και κάθε άλλη σχετική δαπάνη επιβαρύνει την εταιρεία ταχυμεταφορών, η οποία καταβάλλει και το κόστος κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος με βάση την κατανάλωση που προκύπτει από τα σχετικά έντυπα του κατασκευαστή των ανωτέρω μηχανημάτων.

Οι OTΑ α’ βαθμού, το δημόσιο και οι δημόσιες επιχειρήσεις στα ακίνητα ή τους χώρους των οποίων εγκαθίστανται τα αυτόματα μηχανήματα παραλαβής και παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal lockers») θα πρέπει να συνάπτουν σύμβαση με την εταιρεία ταχυμεταφορών, η οποία καταβάλλει αποζημίωση για τη χρήση του χώρου που καταλαμβάνει το μηχάνημα παραλαβής και παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών («postal locker»).

Η αποζημίωση αυτή δεν υπερβαίνει μηνιαίως το ποσό των 5 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο (τ.μ.) της επιφάνειας που καταλαμβάνει το μηχάνημα σε εξωτερικό χώρο, και το ποσό των 10 ευρώ ανά τ.μ. της επιφάνειας που καταλαμβάνει το μηχάνημα σε εσωτερικό χώρο.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ένας 38χρονος κουρέας πνίγηκε στη Χαλκιδική – «Ήταν υγιής και γυμνασμένος, δεν ξέρουμε τι έγινε» λένε οι συγγενείς του
«Είπε στον φίλο του ότι θα έμπαινε να κολυμπήσει γιατί μετά ήθελαν να πάνε για φαγητό και δεν ήθελε να κολυμπήσει μετά με γεμάτο στομάχι» λέει ο αδερφός του άτυχου 38χρονου
Ο 38χρονος που πνίγηκε στη Χαλκιδική
«Πήγε να βοηθήσει έναν άνθρωπο, και την χτύπησε το φορτηγό, "έφυγε" σαν ήρωας», λέει ο σύζυγος της αστυνομικού που πέθανε στη Χαλκιδική
Η σύζυγος μου γύριζε από την υπηρεσία της στις 5 Απριλίου, δεν μπόρεσε να τραβήξει τον ξαπλωμένο και τους χτύπησε το φορτηγό και τους δύο», εξηγεί ο σύζυγος της 46χρονης που πέθανε μετά από 2μηνη νοσηλεία
Η 46χρονη αστυνομικός που παρασύρθηκε από φορτηγό τον Απρίλιο και κατέληξε στις 14 Ιουνίου