Ελλάδα

Αγρότες έκλεισαν την Εθνική Οδό στο ύψος της Καρδίτσας

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις και τα μπλόκα των αγροτών, με ένα ακόμα να στήνεται στην Καρδίτσα.

Όπως μετέδωσε το MEGA και το LiveNews, αγρότες έκλεισαν την Εθνική Οδό (Ε65) στο ύψος της Καρδίτσας.

Ο δρόμος έκλεισε από αγρότες που βγήκαν στο δρόμο και με πορεία με τα πόδια, αλλά και με τρακτέρ.

Πρόκειται εκεί να πραγματοποιήσουν συνέλευση και να πάρουν αποφάσεις. Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα είχαν αποχωρήσει από το μπλόκο του Πλατύκαμπου αγρότες παρακάρλιων περιοχών.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Μητέρα επιτέθηκε στο ανήλικο παιδί της στους Αμπελόκηπους: Το χαστούκισε και το έριξε κάτω στον δρόμο - Δείτε βίντεο
Όταν αυτοκίνητο κόρναρε γιατί παρεμπόδιζαν την κυκλοφορία, η μητέρα χαστούκισε το παιδί, το έσπρωξε, με αποτέλεσμα να πέσει στο οδόστρωμα, και στη συνέχεια το σήκωσε, κρατώντας ένα τσιγάρο
Αμπελόκηποι