Ελλάδα

Αναδρομικά: Ένστολοι, Δικαστικοί και Γιατροί θα πάρουν τον Δεκέμβριο τα χρήματα

Τα χρήματα από τα αναδρομικά που δικαιούνται Ένστολοι, Δικαστικοί και Γιατροί του ΕΣΥ θα μπουν με τον μισθό του Δεκεμβρίου.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το νομοσχέδιο που ξεκλειδώνει τα αναδρομικά αναμένεται να ψηφιστεί άμεσα και έτσι οι ένστολοι (Στρατιωτικοί, Λιμενικοί, Πυροσβέστες, Αστυνομικοί) Δικαστικοί και Γιατροί του ΕΣΥ θα πρέπει να αναμένουν τα χρήματα μαζί με τον μισθό του Δεκεμβρίου.
Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να τρέξουν άμεσα οι διαδικασίες έτσι ώστε οι υπουργικές αποφάσεις να είναι έτοιμες και τα χρήματα να μπουν τον Δεκέμβριο, καθώς φαίνεται ότι η κυβέρνηση μαζί με το λεγόμενο κοινωνικό μέρισμα θα επιχειρήσει να κάνει “επικοινωνιακή αντεπίθεση”.
Το ποσό μετά τις κρατήσεις ανέρχεται συνολικά σε 800 εκατομμύρια ευρώ και οι δικαιούχοι αναμένεται να λάβουν από 1.400 ως και 20.000 έκαστος ανάλογα με τον βαθμό και τα έτη υπηρεσίας του.
Το νομοσχέδιο με το οποί θα επιστραφούν τα αναδρομικά αναμένεται ωστόσο να διευκρινίζει ότι η επιστροφή τους δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τις μηνιαίες τακτικές αποδοχές οι οποίες καθορίστηκαν με το ενιαίο μισθολόγιο από 1/1/2017.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Σήκωσα λεφτά από ΑΤΜ, ήθελα να φανεί σαν ληστεία για να μη με συνδέσουν με το έγκλημα» λέει ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της 45χρονης, καθώς οι Αρχές φιλοδοξούν να χαρτογραφήσουν κάθε οικονομική κίνηση του 43χρονου πριν και αφού διέπραξε τη δολοφονία
Χωράφι