Ελλάδα

Δίκη Χρυσής Αυγής: Παρούσα η Μάγδα Φύσσα – «Θέλουμε το ίδιο αποτέλεσμα όπως και πρωτόδικα»

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από τη νέα δίκη, στο Εφετείο, της Χρυσής Αυγής, ένας άνθρωπος δεν θα μπορούσε να λείπει: η Μάγδα Φύσσα.

Από την πρώτη δίκη της Χρυσής Αυγής που κράτησε σχεδόν έξι χρόνια, η Μάγδα Φύσσα δεν έλειψε από τις συνεδριάσεις. Και δεν θα έλειπε ούτε την πρώτη μέρα της δίκης σε δεύτερο βαθμό.

Η Μάγδα Φύσσα, η μητέρα του Παύλου Φύσσα που δολοφόνησε εν ψυχρώ ο Γιώργος Ρουπακιάς, έφτασε στο εφετείο λίγο μετά τις 09:00.

«Θέλουμε το ίδιο αποτέλεσμα όπως και πρωτόδικα, καταδίκη» ήταν το μόνο που είπε.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα