Παρασκευή, 19 Απρ.
17oC Αθήνα

Δήμος Αθηναίων: Βεβαιώσεις και πιστοποιητικά με λίγα κλικ – Ποιες είναι οι 14 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Δήμος Αθηναίων: Βεβαιώσεις και πιστοποιητικά με λίγα κλικ – Ποιες είναι οι 14 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Ένα ακόμα βήμα προς την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών κάνει από σήμερα (15/11) ο Δήμος Αθηναίων. Με 14 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες διευρύνεται η δυνατότητα των πολιτών να αποκτήσουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και έγγραφα, με λίγα «κλικ» από το σπίτι τους

Η εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων, η αίτηση διαγραφής ή το πιστοποιητικό μετεγγραφής που -ενδεικτικά- ανήκουν στις υπηρεσίες «υψηλής ζήτησης» και πλέον θα παρέχονται ηλεκτρονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων. Με αυτόν τον τρόπο, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα, αποφεύγοντας οποιουδήποτε είδους ταλαιπωρία και συνωστισμού. 

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών και επαγγελματιών (https://eservices.cityofathens.gr) που αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται συνεχώς από τη ΔΑΕΜ Α.Ε. (Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων) δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και έγγραφα, με λίγα «κλικ» από το σπίτι τους. Αιτήματα που στο παρελθόν χρειάζονταν μέρες ή ακόμη και εβδομάδες προκειμένου να διεκπεραιωθούν, σήμερα ολοκληρώνονται ταχύτατα μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Ποιες είναι οι 14 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Στις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος Αθηναίων, προστίθενται οι ακόλουθες 14:

  1. Χορήγηση άδειας τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων στο πεζοδρόμιο (προστατευτικά κιγκλιδώματα)
  2. Χορήγηση άδειας επισκευής πεζοδρομίου
  3. Χορήγηση άδειας υποβιβασμού πεζοδρομίου για την είσοδο – έξοδο αυτοκινήτων
  4. Χορήγηση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
  5. Χορήγηση παράτασης άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
  6. Επιστροφή εγγυητικής επιστολής για την έκδοση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
  7. Κατασκευή εξωτερικής διακλάδωσης ακινήτου (σύνδεση με οριστικό δίκτυο ακαθάρτων)
  8. Εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων ανήλικων τέκνων πολιτογραφηθέντων γονέων
  9. Αίτηση διαγραφής από το Μητρώο Αρρένων
  10. Αίτηση διόρθωσης εσφαλμένων στοιχείων
  11. Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω αναγνώρισης τέκνου εκτός γάμου
  12. Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω υιοθεσίας
  13. Διαγραφή από το Μητρώο Αρρένων λόγω αλλαγής φυσικής κατάστασης
  14. Πιστοποιητικό για τη μετεγγραφή στο Μητρώο Αρρένων

Η διαδικασία για την έκδοση του πιστοποιητικού

Για την είσοδο στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη η χρήση των κωδικών taxisnet. Ακολουθώντας τις οδηγίες, οι δημότες υποβάλλουν την αίτησή τους προς την αρμόδια διεύθυνση του Δήμου Αθηναίων και στη συνέχεια ενημερώνονται ηλεκτρονικά (μέσω της ψηφιακής τους θυρίδας) για τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματός τους. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, το πιστοποιητικό (ή έγγραφο) εκδίδεται ηλεκτρονικά.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις