Ελλάδα

Έκκληση των καταναλωτών προς την κυβέρνηση για “χαλινάρι” στις εισπρακτικές

«Η κυβέρνηση να δώσει, άμεσα, τέλος στην ασυδοσία των εισπρακτικών και δικηγορικών εταιρειών» σημειώνουν η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών - ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση» σε ανακοίνωσή τους.

Οι οργανώσεις των καταναλωτών αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους ότι καταγράφουν πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, αναφορικά με τις πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες, οι οποίες τους καλούν να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ.

Οι οργανώσεις των καταναλωτών δηλώνουν ότι επανέρχονται για πολλοστή φορά στο θέμα τούτο και ζητούν την άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης, «ώστε να παύσει η ασυδοσία, παράνομη και αθέμιτη συμπεριφορά των εν λόγω εταιρειών, σε βάρος των καταναλωτών/οφειλετών».

Τι καταγγέλλουν οι καταναλωτές

η συχνότητα όχλησης των οφειλετών υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (μια φορά ανά 2 ημέρες). Συχνά καλούν καθημερινά και πάνω από 10 φορές τη μέρα

– καλούν ακόμα κι αν ο οφειλέτης έχει ρυθμίσει την οφειλή του ή έχει καταθέσει αίτηση με τον νόμο Κατσέλη

επικοινωνούν με τρίτα συγγενικά πρόσωπα (υπέργηρους γονείς, ανήλικα τέκνα) των οποίων ουδέποτε είχαν δοθεί στοιχεία επικοινωνίας

– καλούν στην εργασία του οφειλέτη και τον δυσφημίζουν σε τρίτα άσχετα πρόσωπα

– καλούν με απόκρυψη αριθμού, χωρίς να αναφέρουν το ονομ/μο της εταιρείας στην οποία εργάζονται, αλλά και δεν καταγράφουν τη συνομιλία

ομιλούν με αγενή και προσβλητικό τρόπο, ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται συχνά από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών.

Ζητούν αυστηροποίηση του νόμου

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση» με επιστολή τους καλούν για μια ακόμη φορά το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης να προχωρήσει άμεσα στην τροποποίηση αυστηροποίηση του νόμου 3758/2009 για τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, «ώστε να εκλείψουν τα ως άνω απαράδεκτα φαινόμενα, καθώς και να εντατικοποιήσει τους ελέγχους, επιβάλλοντας παραδειγματικά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρείες που παρανομούν».

Τέλος η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Οι νοσοκομειακοί γιατροί προχωρούν σε 48ωρη απεργία, κλειστά την Παρασκευή τα ιδιωτικά ιατρικά εργαστήρια
«Οι πολίτες αναγκάζονται να «βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη», καθώς δυσκολεύονται να βρουν ραντεβού στο ΕΣΥ και αναγκάζονται να πάνε στον ιδιωτικό τομέα», αναφέρουν
Νοσοκομειακοί γιατροί
Ο Ψηφιακός Βοηθός προ των πυλών στα νοσοκομεία: Μειώνει τη γραφειοκρατεία για τους ασθενείς και εξοικονομεί χρόνο
Από τις αρχές του 2026, οι πολίτες θα μπορούν πλέον να γνωρίζουν, μέσα από την εφαρμογή myHealth, πόσος είναι ο πραγματικός χρόνος αναμονής στα Επείγοντα των νοσοκομείων πριν καν φτάσουν εκεί
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI
«Επικίνδυνες βροχές και μεγάλος όγκος νερού» – Έρχονται διαδοχικά κύματα κακοκαιρίας από την Παρασκευή
Προς τις βραδινές ώρες της Παρασκευής ένα νέο βαρομετρικό χαμηλό από την περιοχή της Ιταλίας θα επιδεινώσει τον καιρό στη χώρα μας πρώτα στα δυτικά και μέσα στο σαββατοκύριακο και πιο ανατολικά
Βροχές 5