Εξιτήριο για τον Α/ΓΕΕΘΑ – Επιστροφή στην βάση από την ερχόμενη Παρασκευή!
Επιστρέφει στα καθήκοντά του ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης. Ύστερα από την απροσδόκητη εισαγωγή του στο νοσοκομείο, ο Α/ΓΕΕΘΑ είναι υγιής, έτοιμος να αναλάβει εκ νέου την διοίκηση των ενόπλων δυνάμεων. Τι είπαν οι γιατροί.
«Στο σημείο έφτασε το Λιμενικό, ψαράδες της περιοχής αλλά και άλλο επιβατικό πλοίο, σε περίπτωση που χρειαζόταν να γίνει επέμβαση ή βοήθεια», περιέγραψε η γυναίκα στο newsit.gr