Site icon NewsIT

Επίθεση σε κατάστημα My market στον Βύρωνα!

09.03.2019 | 10:09
Επίθεση σε κατάστημα My market στον Βύρωνα!

Άγνωστοι προκάλεσαν ζημιές σε κατάστημα My market στον Βύρωνα Η επίθεση έγινε στις 2.30 τα ξημερώματα του Σαββάτου. Έσπασαν τους υαλοπίνακες του μαγαζιού και πέταξαν μπογιές. Εξαφανίστηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση.

Επίθεση σε κατάστημα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ My market στον Βύρωνα εξαπέλυσαν άγνωστοι τα ξημερώματα του Σαββάτου. Οι δράστες επιτέθηκαν στο κατάστημα My market γύρω στις 2.30 τα ξημερώματα του Σαββάτου και αφού έσπασαν τους υαλοπίνακες του σούπερ μάρκετ, στη συνέχεια πέταξαν μπογιές και εξαφανίστηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση.

Η επίθεση αυτή ήρθε μερικές ημέρες μετά από την παρέμβαση που πραγματοποίησαν αναρχικοί σε κατάστημα My market στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την επιστολή διευθύντριας προς τους εργαζομένους σε περιφερειακό κατάστημα της αλυσίδας. Μέλη της συλλογικότητας «Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης» πέταξαν τρικάκια «ως μια ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης προς τους εργαζομένους».

«Μετά τις νέες προκλήσεις της εργοδοσίας στα Mymarket αποφασίσαμε να παρέμβουμε στο υποκατάστημα επί της οδού Μ. Μπότσαρη στη Θεσσαλονίκη, ως μια ελάχιστη κίνηση αλληλεγγύης προς τους εργαζόμενους. Σήμερα οι εργαζόμενοι χαμογέλασαν. Δεν ήταν όμως το ψεύτικο χαμόγελο που η εργοδοσία τους υποχρεώνει να έχουν. Ήταν χαμόγελα ταξικής περηφάνειας κι αλληλεγγύης. Κανένας εργαζόμενος μόνος του απέναντι στην ασυδοσία των αφεντικών» αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωσή τους.

Απολύθηκε από το My Market η διευθύντρια που ζητούσε… αναγκαστικά χαμόγελα

Απομακρύνθηκε από την εταιρία η περιφερειακή διευθύντρια του My Market που είχε προκαλέσει σάλο με την επιστολή της προς τους εργαζόμενους. Η απόλυση έγινε την Πέμπτη (07.03.2019) υπό το βάρος των οργισμένων αντιδράσεων.

Η επιστολή της προς τους εργαζόμενους στα My Market είχε προκαλέσει σάλο. Τους ζητούσε να χαμογελούν… αναγκαστικά παρ’ ότι κάποιοι αμείβονται με 300 ευρώ.

Η επιστολή δεν άργησε να γίνει viral και να προκαλέσει σάλο και οργισμένες αντιδράσεις. Η εταιρία επιβεβαίωσε στο newsit.gr την απόλυση της περιφερειακής διευθύντριας. «Λόγω των προβλημάτων που δημιούργησε η στάση της στην εταιρία, λειτουργώντας μεμονωμένα και χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε κατεύθυνση ή οδηγία από την εταιρία, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε από τα καθήκοντά της», τόνισε εκπρόσωπος της My Market στο newsit.gr.

Η επιστολή που προκάλεσε οργή

Ήταν πριν από μερικές μέρες όταν μέσω των social media έγινε viral η επιστολή της εν λόγω περιφερειακής διευθύντριας ενός εκ των πιο γνωστών σούπερ μάρκετ της χώρας, του My Market. Το περιστατικό δεν άργησε να γίνει talk of the town, με τα οργισμένα σχόλια να πέφτουν βροχή. Αιτία τα όσα ανέφερε το συγκεκριμένο στέλεχος στην επιστολή προς τους εργαζόμενους στην εταιρία.

Απαιτούσε από τους εργαζόμενους να… χαμογελούν στα My Market γιατί έχουν δουλειά και πληρώνονται στην ώρα τους. Και για να… προλάβει, όπως έγραψε, όσους θα (ήθελαν να) της απαντήσουν ότι οι μισθοί είναι της τάξης των 300 ευρώ, σπεύδει να τους «ενημερώσει» ότι «το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο».

Κατά την ίδια, οι εργαζόμενοι στο My Market έχουν κι άλλους λόγους να χαμογελούν, θέλουν δεν θέλουν. Γιατί η εταιρία σέβεται και ακούει τα προβλήματά τους, γιατί επένδυσε χρήματα για να έχουν εκείνοι δουλειά (τους έκανε χάρη μάλλον), γιατί οι πελάτες του σούπερ μάρκετ τους πληρώνουν (!) και πρέπει να τους ευχαριστούν, χαμογελώντας και γιατί η εταιρία έχει καλές προσφορές.

Το κείμενο της επιστολής προς τους εργαζόμενους στα My Market

«Καλησπέρα σας,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.

  • Επειδή έχετε δουλειά.
  • Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
  • Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
  • Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
  • Επειδή πληρώνεστε για αυτό.
  • Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
  • Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.

Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα.

Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου

Πηγή: seleo

Tags:

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version