Συγκεκριμένα, το ποσοστό των τουριστών που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες εξειδικευμένες σε ταξιδιωτικά/τουριστικά θέματα, ως πηγή πληροφόρησης για να επιλέξουν την Αθήνα-Αττική ως τελικό προορισμό, σχεδόν διπλασιάστηκε, αφού από το 15% που ήταν τον περασμένο Νοέμβριο, έφτασε το 27% τον Μάιο.
Παράλληλα, υπερδιπλασιάστηκε και το ποσοστό αυτών που ενημερώθηκαν, χρησιμοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, YouTube, κ.α.), καθώς έφτασε το 11% τον Μάιο, από 4% που ήταν τον Νοέμβριο.
Ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα και τόνισε ότι «η έμφαση της προβολής και προώθησης της Περιφέρειας Αττικής στο διαδίκτυο θα συνεχιστεί, με στόχο ακόμη περισσότεροι τουρίστες να αποκτήσουν πρόσβαση στην πληροφόρηση, που παρέχεται στο διαδίκτυο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σαντορίνη: ”Σφαγή” στην καλντέρα – Μαχαίρωσαν 5 άτομα μπροστά σε τουρίστες!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μειωμένη η τουριστική κίνηση το πρώτο τετράμηνο
Η Γκάρντιαν αποθεώνει την Ελλάδα για τους εκατομμύρια τουρίστες