Ελλάδα

Κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» με εντολή της ΕΛΑΣ το μεσημέρι της Τετάρτης

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου στις 3:30 το μεσημέρι με εντολή της ΕΛΑΣ.

Κατόπιν της εντολής της ΕΛΑΣ, την Τετάρτη (18.09.2024) οι σταθμοί της Γραμμής 3 του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα», οι οποίοι θα κλείσουν στις 15:30, θα επαναλειτουργήσουν με νεότερη εντολή της αστυνομίας.

Οι συρμοί θα διέρχονται από τους δύο σταθμούς χωρίς στάση.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό