Ελλάδα

Κορονοϊός: Πέθανε η 19χρονη λεχώνα που έδινε μάχη στο νοσοκομείο

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η κοπέλα που ήταν ανεμβολίαστη, διασωληνώθηκε στις 31 Ιανουαρίου και από τότε έδινε τη δική της μάχη, στη μονάδα εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου Αττικόν.

Αρνητικοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου αλλά η κατάσταση της υγείας της ήταν πολύ επιβαρυμένη και τελικά, δεν κατάφερε ποτέ να συνέλθει.

Οι γιατροί της είχαν πάρει ήδη με καισαρική το μωράκι που κυοφορούσε, στην 32η εβδομάδα της εγκυμοσύνης. Το παιδάκι είναι πολύ καλά στην υγεία του και ήδη βρίσκεται στο σπίτι του…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Διπλή δολοφονία στο Αίγιο: «Βρέθηκε σε άλλο αντικείμενο το DNA τρίτου ανθρώπου» λέει η δικηγόρος του 65χρονου Ιταλού
Οι ισχυρισμοί του δικηγόρου που εκπροσωπεί τον Ιταλό, δεν έχουν επιβεβαιωθεί επισήμως, αφού στα ξύλινα μέρη του όπλου τα αποτυπώματα διατηρούνται για μήνες και στα μεταλλικά μέχρι έναν χρόνο
Τα δυο θύματα της δολοφονίας στο Αίγιο
Η τελευταία συνομιλία του Σκοπιανού δολοφόνου της Σταυρούλας Λεβεντάκη με την σύζυγό του πριν συλληφθεί - «Κρύβομαι, δεν θέλω να πάω μέσα»
Οι αρχές θεωρούν ως κίνητρο της δολοφονίας την «σχέση εξάρτησης» του 43χρονου με τη σύζυγό του - «Θα το πω στη γυναίκα σου» φέρεται να απειλούσε η 45χρονη τον Σκοπιανό
43χρονος