Ελλάδα

Κορονοϊός: Θετικοί πέντε αστυνομικοί στο Ελευθέριος Βενιζέλος

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Θετικοί στον κορονοϊό εντοπίστηκαν πέντε αστυνομικοί που υπηρετούν στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων τις τελευταίες 20 ημέρες υπήρξαν κρούσματα κορονοϊού σε αστυνομικούς στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας.

Αρχικά εντοπίστηκαν δυο αστυνομικοί θετικοί στον κορονοϊό και μετά από ιχνηλάτηση βρέθηκαν άλλοι τρεις.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι άνδρες της ΕΛΑΣ είχαν έρθει σε επαφή με κρούσματα.

Παράλληλα σε καραντίνα βρίσκονται σωφρονιστικοί υπάλληλοι στις φυλακές Γρεβενών και Πάτρας μετά από κρούσματα κορονοϊού.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Την σκότωσα, αγόρασα γλυκά και πήγα σε φίλο μου» - Σοκάρει η απολογία του 43χρονου που δολοφόνησε την Σταυρούλα Λεβεντάκη
Περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την αποτρόπαια πράξη του, από τη στιγμή που τη χτύπησε με μπουκάλι, την κάρφωσε με ένα χασαπομάχαιρο δυο φορές στην καρδιά και τελικά να την αποτελειώσει με ένα κούτσουρο
43χρονος
Νεκρός 17χρονος στην Καλλιθέα μετά από άγρια συμπλοκή 10 ατόμων - «Το παιδί ήταν αιμόφυρτο, πέταξαν το μαχαίρι και έτρεξαν»
Οι αρχές έχουν προχωρήσει ήδη σε 14 προσαγωγές ενώ εντόπισαν στο σημείο και μαχαίρι - Οπαδικά κίνητρα «βλέπουν» οι αρχές πίσω από το έγκλημα - Δείτε βίντεο από το σημείο
περιπολικό
25